onsdag 1 april 2015

Min LCHF Blogg

Nu börjar jag min blogg helt på ny kula, och med helt ny bloggadress.
Efter alla "Nu tar jag nya tag" inlägg så tröttnade jag på det hela å lät allt rinna ut i sanden.
Nu har jag raderat hela bloggen och jag börjar med ALLT från början.

Mådde som bäst när jag första gången började med LCHF 2011, kom ner till 85 kg och hade då gått ner 25 kg. Sen vet jag inte vad som hände men la av iaf...det sämsta man kan göra.

Nu 4 år senare sitter jag i denna sits:
- Har gått upp till mina 110 kg
- Mår dåligt....därav att jag tröstäter
- Mycket som hänt runt mej så har även fått Panikångest.


Som det är nu så känner jag mej som en flodhäst....ja som flodhästen Gloria i Madagaskar.

Men på den senaste tiden så har det hänt flera positiva saker, det bästa är att jag har träffat en underbar kille som stöttar mig i min viktnedgång å det andra att jag äntligen efter flera års kämpande har fått en egen tjänst.
Har sakta men säkert börjat mått bättre, men tar det i min egen takt...men har ett underbart stöd i min pojkvän som även följer med mig ut på mina promenader.

Då Kör Vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar